A terméket sikeresen hozzáadta! Kosár megtekintése.

Szórólap nyomtatás

A termék jellemzőinek megadása után adhatja le rendelését. Ha pedig egyedi rendelést szeretne leadni ezzel a termékkel kapcsolatban, akkor kattintson az Egyedi ajánlatkérés gombra!

1. Paraméterek megadása

2. Mennyiség választása

Mennyiség
Nettó ár
Bruttó ár
Az árajánlat megtekintéséhez kérjük válassz a baloldali paraméterek közül!

3. Rendelje meg a terméket

Szállítás

-

Termék ár (nettó): -
Reklámhordozó termékdíjat az ár már tartalmazza
ÁFA összesen (27%): -

Összesen:

-

Kérjük a termékhez kapcsolódó fájlokat (grafikákat) a következő oldalon feltölteni!

Termékleírás

Habár vannak, akik a szórólapot, mint marketingeszközt temetik, azonban ez egyáltalán nem helyes, hiszen a szórólapozás a mai napig sikeresen alkalmazható. Még a digitális marketingeszközök sem tudták háttérbe szorítani a szórólapokat, amelyek napjainkban is a kis- és középvállalkozások olcsó, de hatékony reklámeszköze. Éppen ezért a szórólap nyomtatás kiváló befektetés lehet! 


Minőségi szórólap nyomtatás


A szórólap előnyei:


•    Olcsó
A többi marketingeszközhöz viszonyítva a szórólap az olcsóbb alternatívák közé tartozik.


•    Viszonylag eredményes
Számos kutatás szerint az igazán jó szórólapok akár 5 százalékos marketingaktivitási eredményt is képesek elérni, ami egészen jó eredmény.


•    Célcsoport is megcélozható vele
Ha diétás termékeket hirdet a cég nőknek, akkor a szórólap osztogatás során könnyű kiszúrni a célcsoportot és kifejezetten a kritériumoknak megfelelő személyeknek átnyújtani a szórólapot.
 


Szórólap nyomtatás


A tökéletes szórólap titka


Esztétika


A huszonegyedik századi embert rengeteg ember éri, így nem könnyű tartósan felhívni a figyelmét. Ahhoz, hogy a szórólap kellőképp figyelemfelkeltő legyen és valóban a szolgáltatás vagy a termék megvásárlására sarkalljon, egy kis kreativitásra mindenképp szükség van. Az első benyomás különösen fontos. A jó hír az, hogy a sok görgetés után egy kézbe vehető szórólap maradandóbb emlék marad, mint az online hirdetések.


A szórólapnak érdekesnek, esztétikusnak, de akár meghökkentőnek kell lennie. A lényeg, hogy vonzza a tekintetet és ne végezze az első kukában. Természetesen túlzásba sem szabad esni, nem szabad, hogy a szórólap túlzsúfolt legyen, mert az bántó a szem számára.


Jó minőségű anyag


Nem csupán az esztétika a fontos, hanem a szórólap minősége is. Hiába egy jól megtervezett, esztétikus szórólap, ha egyszerű papírra van nyomtatva. Számításba kell venni, hogy a szórólap a szállítás és az osztogatás során megsérülhet.


jó anyagminőséget nem szabad félvállról venni. Érdemes nyomdára bízni a szórólap nyomtatás feladatait, ahelyett, hogy otthon, egyszerű papírra nyomtatna. Ezzel nem feltétlenül fog spórolni, hiszen a rossz minőség miatt sok szórólap azelőtt a kukában végzi, hogy eljutna az ügyfélhez.


Olcsó húsnak híg a leve


Természetesen az ár is komoly befolyásoló tényező, azonban semmi esetre sem előnyös, ha csupán az ár az egyetlen döntő tényező a szórólap nyomtatás kapcsán. Az árat számos tényező befolyásolja, ilyen például a szórólapok száma, a papírminőség vagy az, hogy a szórólap színes verzióban készül-e. Ha túl sok kompromisszumot kell kötni az ár miatt, akkor biztosan nem az lesz az eredmény, mint, amit megálmodott.


Hova kerül a szórólap?


Ha a szórólap elkészült, akkor nem ér véget a feladat, hiszen fontos szempont, hogy hova kerül. A szórólap célja, hogy az emberek, potenciális vásárlók tudomást szerezzenek a vállalkozás létéről, az elérhető szolgáltatásokról és termékekről. Hiába a megfelelően kivitelezett, minőségi szórólap, ha a szórólap nem a megfelelő célcsoporthoz kerül.
 


Szórólap nyomtatás több méretben


Ahogy az online marketingeszközök esetében, úgy a szórólap kapcsán is nagyon fontos, hogy jó időben és jó helyen legyen alkalmazva. Ha lokális reklámról van szó, akkor a szórólap kétségkívül jó megoldás, akár még jobb is lehet, mint az online hirdetések. Ráadásul bizonyos célközönség, például az idős emberek esetében csak a szórólap jöhet szóba, mint marketingeszköz.


A szórólapozás történhet postaládákba dobva vagy autók szélvédőjére helyezve, de akár közterületen vagy forgalmas utcákban a közvetlen osztogatás is szóba jöhet. Utóbbi előnye, hogy szelektálni lehet, tehát megválasztható, hogy milyen korú, nemű személyekhez jusson el a szórólap.


A szórólapok az online hirdetőeszközökkel szemben kézbe vehetők, így nem vesznek el és sokkal tovább észben tarthatók a rajta látottak. A szórólap tehát egyáltalán nincs leáldozóban, a mai napig a hangsúlyosnak mondható marketingeszközök közé sorolható!