A termék jellemzőinek megadása után adhatja le rendelését. Ha pedig egyedi rendelést szeretne leadni ezzel a termékkel kapcsolatban, akkor kattintson az Egyedi ajánlatkérés gombra!
Habár vannak, akik a szórólapot, mint marketingeszközt temetik, azonban ez egyáltalán nem helyes, hiszen a szórólapozás a mai napig sikeresen alkalmazható. Még a digitális marketingeszközök sem tudták háttérbe szorítani a szórólapokat, amelyek napjainkban is a kis- és középvállalkozások olcsó, de hatékony reklámeszköze. Éppen ezért a szórólap nyomtatás kiváló befektetés lehet!
Minőségi szórólap nyomtatás
A szórólap előnyei:
• Olcsó
A többi marketingeszközhöz viszonyítva a szórólap az olcsóbb alternatívák közé tartozik.
• Viszonylag eredményes
Számos kutatás szerint az igazán jó szórólapok akár 5 százalékos marketingaktivitási eredményt is képesek elérni, ami egészen jó eredmény.
• Célcsoport is megcélozható vele
Ha diétás termékeket hirdet a cég nőknek, akkor a szórólap osztogatás során könnyű kiszúrni a célcsoportot és kifejezetten a kritériumoknak megfelelő személyeknek átnyújtani a szórólapot.
Szórólap nyomtatás
A tökéletes szórólap titka
Esztétika
A huszonegyedik századi embert rengeteg ember éri, így nem könnyű tartósan felhívni a figyelmét. Ahhoz, hogy a szórólap kellőképp figyelemfelkeltő legyen és valóban a szolgáltatás vagy a termék megvásárlására sarkalljon, egy kis kreativitásra mindenképp szükség van. Az első benyomás különösen fontos. A jó hír az, hogy a sok görgetés után egy kézbe vehető szórólap maradandóbb emlék marad, mint az online hirdetések.
A szórólapnak érdekesnek, esztétikusnak, de akár meghökkentőnek kell lennie. A lényeg, hogy vonzza a tekintetet és ne végezze az első kukában. Természetesen túlzásba sem szabad esni, nem szabad, hogy a szórólap túlzsúfolt legyen, mert az bántó a szem számára.
Jó minőségű anyag
Nem csupán az esztétika a fontos, hanem a szórólap minősége is. Hiába egy jól megtervezett, esztétikus szórólap, ha egyszerű papírra van nyomtatva. Számításba kell venni, hogy a szórólap a szállítás és az osztogatás során megsérülhet.
jó anyagminőséget nem szabad félvállról venni. Érdemes nyomdára bízni a szórólap nyomtatás feladatait, ahelyett, hogy otthon, egyszerű papírra nyomtatna. Ezzel nem feltétlenül fog spórolni, hiszen a rossz minőség miatt sok szórólap azelőtt a kukában végzi, hogy eljutna az ügyfélhez.
Olcsó húsnak híg a leve
Természetesen az ár is komoly befolyásoló tényező, azonban semmi esetre sem előnyös, ha csupán az ár az egyetlen döntő tényező a szórólap nyomtatás kapcsán. Az árat számos tényező befolyásolja, ilyen például a szórólapok száma, a papírminőség vagy az, hogy a szórólap színes verzióban készül-e. Ha túl sok kompromisszumot kell kötni az ár miatt, akkor biztosan nem az lesz az eredmény, mint, amit megálmodott.
Hova kerül a szórólap?
Ha a szórólap elkészült, akkor nem ér véget a feladat, hiszen fontos szempont, hogy hova kerül. A szórólap célja, hogy az emberek, potenciális vásárlók tudomást szerezzenek a vállalkozás létéről, az elérhető szolgáltatásokról és termékekről. Hiába a megfelelően kivitelezett, minőségi szórólap, ha a szórólap nem a megfelelő célcsoporthoz kerül.
Szórólap nyomtatás több méretben
Ahogy az online marketingeszközök esetében, úgy a szórólap kapcsán is nagyon fontos, hogy jó időben és jó helyen legyen alkalmazva. Ha lokális reklámról van szó, akkor a szórólap kétségkívül jó megoldás, akár még jobb is lehet, mint az online hirdetések. Ráadásul bizonyos célközönség, például az idős emberek esetében csak a szórólap jöhet szóba, mint marketingeszköz.
A szórólapozás történhet postaládákba dobva vagy autók szélvédőjére helyezve, de akár közterületen vagy forgalmas utcákban a közvetlen osztogatás is szóba jöhet. Utóbbi előnye, hogy szelektálni lehet, tehát megválasztható, hogy milyen korú, nemű személyekhez jusson el a szórólap.
A szórólapok az online hirdetőeszközökkel szemben kézbe vehetők, így nem vesznek el és sokkal tovább észben tarthatók a rajta látottak. A szórólap tehát egyáltalán nincs leáldozóban, a mai napig a hangsúlyosnak mondható marketingeszközök közé sorolható!
Legyen szó széles körű reklámkampányról, rendezvények hirdetéséről vagy egyszerű tájékoztatásról, a szórólap a legnépszerűbb hagyományos marketingeszköz. Nem véletlenül, hiszen azokhoz is képes hatékonyan eljutni, akiket a virtuális térben nem tudnánk hatékonyan megszólítani.
Annak érdekében azonban, hogy szórólapunkkal kitűnhessünk a tömegből, nemcsak az üzenet, de a kivitelezés is számít. A színes és vonzó dizájn a digitális korban is képes felkelteni az emberek érdeklődését, minőségi nyomdatechnikával párosulva pedig olyan, maradandó benyomást kelt, ami garanciát jelent a sikerre.
Online felületünkön a szükséges paraméterek megadása után pillanatok alatt rendelheti meg egyedi tervezésű szórólapját, akár kisebb, akár nagyobb mennyiségben. A választható méretek és a különféle papírtípusok lehetővé teszik, hogy a megjelenés tökéletesen illeszkedjen vállalkozása arculatához, az üzenet pedig biztosan megfogja a célközönség figyelmét. Egyedi igények esetén az "Egyedi ajánlatkérés" gombra kattintva kérhet a termékkel és annak kivitelezésével kapcsolatban további információt.
A termék jellemzőinek megadása után adhatja le rendelését. Ha pedig egyedi rendelést szeretne leadni ezzel a termékkel kapcsolatban, akkor kattintson az Egyedi ajánlatkérés gombra!
Előbb válaszd ki, milyet szeretnél!
Részletek
Habár vannak, akik a szórólapot, mint marketingeszközt temetik, azonban ez egyáltalán nem helyes, hiszen a szórólapozás a mai napig sikeresen alkalmazható. Még a digitális marketingeszközök sem tudták háttérbe szorítani a szórólapokat, amelyek napjainkban is a kis- és középvállalkozások olcsó, de hatékony reklámeszköze. Éppen ezért a szórólap nyomtatás kiváló befektetés lehet!
Minőségi szórólap nyomtatás
A szórólap előnyei:
• Olcsó
A többi marketingeszközhöz viszonyítva a szórólap az olcsóbb alternatívák közé tartozik.
• Viszonylag eredményes
Számos kutatás szerint az igazán jó szórólapok akár 5 százalékos marketingaktivitási eredményt is képesek elérni, ami egészen jó eredmény.
• Célcsoport is megcélozható vele
Ha diétás termékeket hirdet a cég nőknek, akkor a szórólap osztogatás során könnyű kiszúrni a célcsoportot és kifejezetten a kritériumoknak megfelelő személyeknek átnyújtani a szórólapot.
Szórólap nyomtatás
A tökéletes szórólap titka
Esztétika
A huszonegyedik századi embert rengeteg ember éri, így nem könnyű tartósan felhívni a figyelmét. Ahhoz, hogy a szórólap kellőképp figyelemfelkeltő legyen és valóban a szolgáltatás vagy a termék megvásárlására sarkalljon, egy kis kreativitásra mindenképp szükség van. Az első benyomás különösen fontos. A jó hír az, hogy a sok görgetés után egy kézbe vehető szórólap maradandóbb emlék marad, mint az online hirdetések.
A szórólapnak érdekesnek, esztétikusnak, de akár meghökkentőnek kell lennie. A lényeg, hogy vonzza a tekintetet és ne végezze az első kukában. Természetesen túlzásba sem szabad esni, nem szabad, hogy a szórólap túlzsúfolt legyen, mert az bántó a szem számára.
Jó minőségű anyag
Nem csupán az esztétika a fontos, hanem a szórólap minősége is. Hiába egy jól megtervezett, esztétikus szórólap, ha egyszerű papírra van nyomtatva. Számításba kell venni, hogy a szórólap a szállítás és az osztogatás során megsérülhet.
jó anyagminőséget nem szabad félvállról venni. Érdemes nyomdára bízni a szórólap nyomtatás feladatait, ahelyett, hogy otthon, egyszerű papírra nyomtatna. Ezzel nem feltétlenül fog spórolni, hiszen a rossz minőség miatt sok szórólap azelőtt a kukában végzi, hogy eljutna az ügyfélhez.
Olcsó húsnak híg a leve
Természetesen az ár is komoly befolyásoló tényező, azonban semmi esetre sem előnyös, ha csupán az ár az egyetlen döntő tényező a szórólap nyomtatás kapcsán. Az árat számos tényező befolyásolja, ilyen például a szórólapok száma, a papírminőség vagy az, hogy a szórólap színes verzióban készül-e. Ha túl sok kompromisszumot kell kötni az ár miatt, akkor biztosan nem az lesz az eredmény, mint, amit megálmodott.
Hova kerül a szórólap?
Ha a szórólap elkészült, akkor nem ér véget a feladat, hiszen fontos szempont, hogy hova kerül. A szórólap célja, hogy az emberek, potenciális vásárlók tudomást szerezzenek a vállalkozás létéről, az elérhető szolgáltatásokról és termékekről. Hiába a megfelelően kivitelezett, minőségi szórólap, ha a szórólap nem a megfelelő célcsoporthoz kerül.
Szórólap nyomtatás több méretben
Ahogy az online marketingeszközök esetében, úgy a szórólap kapcsán is nagyon fontos, hogy jó időben és jó helyen legyen alkalmazva. Ha lokális reklámról van szó, akkor a szórólap kétségkívül jó megoldás, akár még jobb is lehet, mint az online hirdetések. Ráadásul bizonyos célközönség, például az idős emberek esetében csak a szórólap jöhet szóba, mint marketingeszköz.
A szórólapozás történhet postaládákba dobva vagy autók szélvédőjére helyezve, de akár közterületen vagy forgalmas utcákban a közvetlen osztogatás is szóba jöhet. Utóbbi előnye, hogy szelektálni lehet, tehát megválasztható, hogy milyen korú, nemű személyekhez jusson el a szórólap.
A szórólapok az online hirdetőeszközökkel szemben kézbe vehetők, így nem vesznek el és sokkal tovább észben tarthatók a rajta látottak. A szórólap tehát egyáltalán nincs leáldozóban, a mai napig a hangsúlyosnak mondható marketingeszközök közé sorolható!
Legyen szó széles körű reklámkampányról, rendezvények hirdetéséről vagy egyszerű tájékoztatásról, a szórólap a legnépszerűbb hagyományos marketingeszköz. Nem véletlenül, hiszen azokhoz is képes hatékonyan eljutni, akiket a virtuális térben nem tudnánk hatékonyan megszólítani.
Annak érdekében azonban, hogy szórólapunkkal kitűnhessünk a tömegből, nemcsak az üzenet, de a kivitelezés is számít. A színes és vonzó dizájn a digitális korban is képes felkelteni az emberek érdeklődését, minőségi nyomdatechnikával párosulva pedig olyan, maradandó benyomást kelt, ami garanciát jelent a sikerre.
Online felületünkön a szükséges paraméterek megadása után pillanatok alatt rendelheti meg egyedi tervezésű szórólapját, akár kisebb, akár nagyobb mennyiségben. A választható méretek és a különféle papírtípusok lehetővé teszik, hogy a megjelenés tökéletesen illeszkedjen vállalkozása arculatához, az üzenet pedig biztosan megfogja a célközönség figyelmét. Egyedi igények esetén az "Egyedi ajánlatkérés" gombra kattintva kérhet a termékkel és annak kivitelezésével kapcsolatban további információt.
Ajánlott termékek